90% – aż tylu liderów wysoko ocenia swoje umiejętności komunikacyjne. Niestety tę opinię podziela tylko 30% ich podwładnych. A bez wątpienia zdolność skutecznego przemawiania jest kluczowa w pracy lidera. Dzięki niej przywódca nie tylko sprawia, że inni go słuchają, podziwiają i wykonują zadania, ale też buduje profesjonalny wizerunek: własny i swojej firmy.

Zorientowani na sukces liderzy ciągle doskonalą te umiejętności. Wiedzą bowiem, że im wyżej znajdują się w hierarchii organizacji, tym są one coraz ważniejsze. Na pewnym etapie kariery to właśnie te zdolności decydują o kolejnych zawodowych sukcesach.

Zobacz webinarium „Harvard Business Review Polska” i dowiedz się m.in.:

  • w jaki sposób przekonać odbiorców do swojego punktu widzenia?
  • jak zbudować wizerunek osoby entuzjastycznej i pewnej tego, co mówi?
  • co zrobić, aby zwiększyć wiarygodność komunikatu i wzbudzić zaufanie wśród jego odbiorców?

Realizuj cele biznesowe dzięki jasnej i skutecznej komunikacji.

Nasz ekspert:

dr Maria Mycielska-Toth
Human Capital Practice Leader, akredytowana trenerka Communispond™

Socjolog i doktor nauk ekonomicznych,  autor szeregu artykułów na temat przywództwa, pracy naukowej dotyczącej wpływu przywództwa na klimat organizacyjny oraz dwóch podręczników akademickich. Wykładała na studiach MBA w Wyższej Szkole Zarządzania (The Polish Open University) oraz na Politechnice Śląskiej.

Od 2002 roku pomaga liderom i organizacjom jako konsultant, trener i coach indywidualny, korzystając również z własnego doświadczenia menedżerskiego zdobytego w międzynarodowych korporacjach, takich jak Xerox i Coca-Cola.

Więcej »

Prowadziła szkolenia i projekty rozwojowe w 15 krajach Europy i Azji. Nadzorowała również projekty badawcze związane z rozwojem przywództwa, osobistej skuteczności oraz budowaniem efektywnej kultury organizacyjnej na wszystkich szczeblach organizacji: od indywidualnych pracowników przez wpływ liderów aż po systemy i procesy.

Posiada wiele międzynarodowych certyfikatów oraz akredytacji trenerskich, konsultingowych i coachingowych w tym uprawnienia nadane przez Communispond i Human Synergistics International. Zajmuje się również analizą skuteczności sprzedaży z zastosowaniem narzędzi diagnostycznych Objective Management Group.

Pracowała dla wielu uznanych firm, np. Deloitte, Empik, Crédit Agricole, Estée Lauder, Żywiec, Abbott, Orbis, Fujitsu, Philips, Colgate-Palmolive, Dell Computers, SAS Institute, Volvo Auto Polska. Kocha narty i piesze wycieczki.

 

Wypełnij formularz, aby obejrzeć nagranie